1.  Home
  2. Blog
  3. Arif Anis Malik
  4. Neeyat Mein Taqat Hai

Neeyat Mein Taqat Hai

نیت میں طاقت ہے

ڈاکٹر وین ڈایر کی کتاب "دی پاور آف انٹینشن"

کل میں نے اپنے پسندیدہ مصنف ڈاکٹر وین ڈائر کی پہلی کتاب کا خلاصہ آپ سے شیئر کیا۔ آج دوسری کتاب کی باری ہے۔ میٹا فزکس، فلسفے یا روحانیت کے کسی بھی طالب علم کے لیے، ڈاکٹر وین ڈائر لاکھوں لوگوں کے لیے تحریک کا باعث رہے ہیں۔ ڈاکٹر ڈائر چالیس برس تک نفسیاتی، روحانی مسائل اور ان سے متعلقہ موضوعات کو عوامی سطح پر سمجھنے اور پیش کرنے کے ماہر رہے ہیں۔ ان کی زندگی پر صوفیانہ تعلیمات کا گہرا اثر ملتا ہے۔ وہ رومی کے بہت بڑے شیدائی تھے۔

ڈاکٹر وین ڈائر کی شہرہ آفاق کتاب "دی پاور آف انٹینشن" زندگی کو نئے انداز میں تخلیق کرنے کا طریقہ سکھاتی ہے۔ یہ کتاب نیت کو محض ایک خواہش کے بجائے ایک توانائی کے طور پر دیکھتی ہے، جس کے ذریعے ہم اپنی مطلوبہ زندگی کی تخلیق میں کردار ادا کر سکتے ہیں۔

کیا آپ کبھی یہ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کی زندگی ایک خودکار پائلٹ پر چل رہی ہے، اور آپ صرف اس کے مسافر ہیں؟ کیا آپ مزید کنٹرول حاصل کرنا چاہتے ہیں اور اپنی حقیقت کو اس سمت موڑنا چاہتے ہیں جو آپ کے لیے خوشی اور تکمیل کا باعث ہو؟ اگر ایسا ہے تو، تو ڈاکٹر وین ڈائر کی کتاب "دی پاور آف انٹینشن" آپ کے لیے ایک مثالی رہنما ہے۔

یہ کتاب ہمیں نیت کے تصور سے متعارف کراتی ہے، جو ایک ایسی طاقتور قوت ہے جو ہماری زندگیوں کو جہاں سے کہیں بھی بدل سکتی ہے۔ ڈاکٹر ڈائر نیت کو محض ایک خواہش یا خواہش کے طور پر نہیں دیکھتے، بلکہ وہ اسے کائنات کی بنیادی توانائی کے طور پر بیان کرتے ہیں، ایک غیر مرئی لیکن ہمیشہ موجود قوت جو ہر چیز کو جنم دیتی ہے اور اسے برقرار رکھتی ہے۔

ہم کائنات کے ساتھ جڑے ہوئے ہیں

کتاب کا ایک مرکزی خیال یہ ہے کہ ہم اس کائنات سے الگ نہیں ہیں، بلکہ ہم اس کے ساتھ گہرے طور پر جڑے ہوئے ہیں۔ ہم اس توانائی کا حصہ ہیں، اور ہمارے پاس اس تک رسائی حاصل کرنے اور اسے اپنی زندگیوں میں استعمال کرنے کی صلاحیت ہے۔ یہ رسائی ہمارے خیالات، احساسات اور اعمال کے ذریعے ہوتی ہے۔

جب ہم مثبت خیالات رکھتے ہیں، مہربانی کا مظاہرہ کرتے ہیں، اور اپنے مقاصد کے حصول کے لیے اقدامات کرتے ہیں، تو ہم دراصل کائنات کی نیت کے ساتھ ہم آہنگی پیدا کر رہے ہوتے ہیں۔ ہم اس توانائی کے ساتھ مل کر کام کر رہے ہیں تاکہ وہ چیزیں ظاہر ہوں جو ہم چاہتے ہیں۔

نیت کے 7 چہرے کون سے ہیں؟

ڈاکٹر ڈائر نیت کی توانائی کے سات مختلف پہلوؤں کی نشاندہی کرتے ہیں، جنہیں وہ "نیت کے 7 چہرے" کہتے ہیں۔ یہ چہرے ہیں:

تخلیقی صلاحیت: یہ نیت کا وہ پہلو ہے جو ہمیں نئی ​​چیزوں کو تخلیق کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ تخلیقی صلاحیت کسی بھی شعبے میں ظاہر ہو سکتی ہے، چاہے وہ آرٹ ہو، موسیقی ہو، کاروبار ہو، یا ذاتی تعلقات ہوں۔

مہربانی: مہربانی نیت کا ایک انتہائی اہم پہلو ہے۔ جب ہم اپنے آپ سے اور دوسروں سے مہربانی کا مظاہرہ کرتے ہیں، تو ہم خود کو کائنات کی مہربانی کے ساتھ ہم آہنگ کر رہے ہوتے ہیں۔ یہ ہماری زندگیوں میں خوشی اور برکت کا باعث بنتی ہے۔

محبت: محبت نیت کا ایک اور طاقتور پہلو ہے جو ہمیں اپنی زندگیوں میں محبت کو راغب کرنے میں مدد کرتا ہے۔ جب ہم محبت پھیلاتے ہیں، تو ہم خود کو واپسی میں محبت کے لیے دروازے کھول رہے ہوتے ہیں۔

خوبصورتی: نیت کا یہ پہلو ہمیں اپنی زندگیوں میں خوبصورتی کو تلاش کرنے اور اسے تخلیق کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ خوبصورتی اندرونی اور بیرونی دونوں طرح سے ہو سکتی ہے۔

توسیع: نیت کا یہ پہلو ہماری زندگیوں میں ترقی اور وسعت کا باعث بنتا ہے۔ جب ہم ترقی اور توسیع کے لیے کھلے ہوتے ہیں، تو ہم نئی ​​چیزوں کا تجربہ کرنے اور اپنے آپ کو وسعت دینے کے مواقع کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔

برکت: برکت نیت کا وہ پہلو ہے جو ہمیں اپنی زندگیوں میں کثرت پیدا کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ جب ہم اس بات پر یقین

کرتے ہیں کہ کائنات وافر ہے، تو ہم اپنے آپ کو اس وافر بہاؤ میں شامل کر لیتے ہیں۔

ذہن سازی: ذہن سازی نیت کا وہ پہلو ہے جو ہمیں بڑی اور بہتر چیزوں سے مربوط کرکے ہمیں اپنی زندگیوں کے لیے زیادہ سے زیادہ حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ ہماری ناقابل یقین حد تک طاقتور صلاحیت کو کھولتا ہے۔

نیت کا علم آپ کی زندگی کو کیسے بدل سکتا ہے

جب ہم نیت کے 7 چہروں کے ساتھ ہم آہنگ ہوتے ہیں تو ہم اپنی زندگیوں میں تبدیلی دیکھنا شروع کرتے ہیں۔ ہم اپنے مقاصد کے حصول میں زیادہ کامیاب ہونا شروع کرتے ہیں، ہمارے تعلقات میں بہتری آتی ہے، اور ہم اپنی زندگیوں میں زیادہ خوشی اور اطمینان محسوس کرتے ہیں۔

یہ تبدیلی اس لیے رونما ہوتی ہے کیونکہ جب ہم کائنات کی نیت کے ساتھ ہم آہنگ ہوتے ہیں تو ہم ایک طاقتور قوت یعنی کائنات کے خالق تک رسائی حاصل کر لیتے ہیں۔ کائنات ہمارے خوابوں اور خواہشوں کی تعمیل میں ہمارا ساتھ دینے کی کوشش کرتی ہے۔

نیت کو کام میں لائیں!

لیکن صرف نیت کے بارے میں جاننا ہی کافی نہیں ہے۔ ہمیں اسے اپنی روزمرہ کی زندگیوں میں عمل میں لانے کی ضرورت ہے۔ ڈاکٹر ڈائر کتاب میں نیت کی طاقت کو استعمال کرنے کے لیے کئی تکنیکیں پیش کرتے ہیں، بشمول:

مراقبہ: مراقبہ یا عبادت ہمیں ان شعبوں سے جوڑنے میں مدد کرتی ہے جہاں نیت پیدا ہوتی ہے۔ یہ ہمیں اپنے خیالات اور جذبات کو ساکت کرنے اور کائناتی شعور تک رسائی حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

تصورات: بصری تصاویر ایک طاقتور ذریعہ ہیں جو ہمیں اپنی خواہشات کو حقیقت بنانے میں مدد کرتی ہیں۔ جب ہم اپنی خواہشات کو واضح طور پر تصور کرتے ہیں تو ہم انہیں حقیقی دنیا میں ظاہر ہونے کا زیادہ امکان پیدا کرتے ہیں۔

قبولیت: قبولیت کا عمل آدھا کام پورا کر دیتا ہے۔ جب ہم اس بات پر یقین رکھتے ہیں کہ کچھ ممکن ہے تو ہم راستے میں آنے والی کسی بھی رکاوٹ کے باوجود اسے حاصل کرنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔

خدمت: دوسروں کی خدمت نیت کے ساتھ ہم آہنگ ہونے اور ہماری زندگیوں میں زیادہ سے زیادہ وصول کرنے کا ایک طاقتور طریقہ ہے۔ جب ہم اپنا وقت اور وسائل دوسروں کی مدد کے لیے دیتے ہیں تو ہم برکت اور رحمت کو زیادہ وصول کرنا شروع کر دیتے ہیں۔

مثالیں جو ہماری روز مرہ کی زندگیوں سے تعلق رکھتی ہیں

ڈاکٹر ڈائر نیت کو ہماری روزمرہ زندگی کے لحاظ سے قابل فہم بنانے کے لئے متعدد مثالیں فراہم کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر:

مشکلات کا حل: کبھی کبھی جب مشکلات ہمیں گھیر لیتی ہیں، تو ہم اپنے مقاصد سے دور محسوس کرتے ہیں۔ ان لمحات میں، ڈاکٹر ڈائر ہمیں یاد دلاتے ہیں کہ نیت کا ماخذ مشکلات ہی سے نئی راہیں دریافت کرتا ہے۔

تعلقات: تعلقات کبھی کبھی چیلنجنگ ہو سکتے ہیں، لیکن نیت اس بات کو یقینی بنانے میں مدد مل سکتی ہے کہ ہمارے تعلقات محبت اور احترام پر مبنی ہوں۔ نیت کی قوت ہمیں اپنی زندگیوں میں زیادہ محبت کرنے والے اور حمایت کرنے والے لوگوں کو راغب کرنے میں مدد کرتی ہے۔

صحت اور تندرستی: نیت ہمیں بہتر صحت اور تندرستی حاصل کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔ جب ہم نیت کے ان چہروں پر توجہ مرکوز کرتے ہیں جیسے کہ تخلیقی صلاحیت، محبت، توسیع اور برکت، تو ہم اپنے اندر سے زیادہ صحت مند بننے کی صلاحیت کو کھول دیتے ہیں۔

خلاصہ

"دی پاور آف انٹینشن" ایک شاندار ہے جو ہمیں نیت کی غیر معمولی قوت سے فائدہ اٹھانے کا طریقہ سکھاتی ہے۔ جب ہم نیت کے ساتھ ہم آہنگ ہونا سیکھتے ہیں، تو ہم اپنی زندگیوں میں مثبت تبدیلی کی توقع کر سکتے ہیں۔ ہم بھرپور اور بامعنی زندگی گزارنا شروع کر سکتے ہیں، جو ہمارے خوابوں کے مطابق ہو۔

آپ اپنی نیت کے ذریعے اپنی دنیا تخلیق کرتے ہیں: یہ ایسا ہے جیسے آپ کائنات کو بتا رہے ہیں کہ آپ کیا چاہتے ہیں۔ اگر آپ ہمیشہ منفی سوچ رکھتے ہیں تو منفی چیزیں ہی آپ کی طرف کھینچیں گی۔ اپنی نیت کو مثبت رکھیں اور اچھی چیزوں کی توقع رکھیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ کو ملازمت کا انٹرویو مل رہا ہے تو اپنے آپ کو اعتماد سے بھرپور اور کامیاب تصور کریں، نہ کہ فکر مند اور پریشان۔

نیت کو بجلی کی طرح تصور کریں۔ یہ آپ کے ارد گرد موجود ہے اور آپ اسے متاثر کر سکتے ہیں۔ اگر آپ مثبت نیت رکھتے ہیں تو یہ توانائی آپ کو مثبت حالات کی طرف راغب کرے گی۔ جیسے ایک مثبت اور خوش مزاج انسان دوسروں کو اپنی طرف متوجہ کرلیتا ہے، اسی طرح ایک مثبت نیت کائنات کو آپ کی طرف مائل کرتی ہے۔

ماضی بدل نہیں سکتا، لیکن آپ اپنے مستقبل کو تشکیل دے سکتے ہیں۔ اپنی نیت پر توجہ دیں اور اس بات پر فوکس کریں کہ آپ کیا بننا چاہتے ہیں۔ ماضی کی غلطیوں میں الجھ کر اپنا وقت ضائع نہ کریں۔

اپنے آپ سے سوال کریں کہ "میں واقعی کیا چاہتا ہوں؟" اکثر ہم یہ جانے بغیر ہی زندگی گزار دیتے ہیں کہ ہم اصل میں کیا چاہتے ہیں۔ اپنی نیت کو واضح کرنے کے لیے وقت نکالیں اور غور کریں کہ آپ کی زندگی میں کیا اہمیت رکھتا ہے۔

جب آپ کسی چیز کو پورا یقین کے ساتھ مانتے ہیں تو وہ چیز آپ کی زندگی میں ظاہر ہوکر رہتی ہے۔ اگر آپ کوئی خواہش پوری کرنا چاہتے ہیں تو اس پر شک نہ کریں۔ یقین رکھیں کہ یہ ضرور پوری ہوگی۔

آپ جو سوچتے اور بولتے ہیں وہ آپ کی نیت کو متاثر کرتا ہے۔ منفی الفاظ اور خیالات سے پرہیز کریں اور مثبت الفاظ استعمال کریں۔ مثال کے طور پر، "میں کبھی کامیاب نہیں ہو سکتا" کی بجائے کہیں، "میں کامیابی کے لیے تیار ہوں"۔

شکر گزاری ایک طاقتور جذبہ ہے جو آپ کی زندگی میں مزید اچھی چیزیں کھینچ لاتا ہے۔ ان چیزوں کے لیے شکر گزار رہیں جو آپ کے پاس پہلے سے موجود ہیں، اور آپ کو جو کچھ چاہیے وہ آپ کو مل جائے گا۔

اگر آپ کسی سے ناراض ہیں یا کسی سے معافی مانگنی باقی ہے تو ایسا ضرور کریں۔ بغض اور غصہ آپ کی نیت کو روکتے ہیں اور آپ کو آگے بڑھنے سے روکتے ہیں۔

Check Also

Exceptional Case

By Azhar Hussain Bhatti