Monday, 25 November 2024
  1.  Home
  2. Blog
  3. Sana Shabir
  4. Sfumato

Sfumato

سفوماٹو

Sfumato وہ لفظ ہے جسے آرٹ مورخین اطالوی نشاۃ ثانیہ کے پولی میتھ لیونارڈو ڈاونچی کی طرف سے چمکتی ہوئی بلندیوں تک لے جانے والی پینٹنگ کی تکنیک کو بیان کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ تکنیک کا بصری نتیجہ یہ ہے کہ کوئی سخت خاکہ موجود نہیں ہے (جیسا کہ رنگنے والی کتاب میں ہے)۔ اس کے بجائے، تاریک اور روشنی کے علاقے چھوٹے برش اسٹروک کے ذریعے ایک دوسرے میں گھل مل جاتے ہیں، جو کہ زیادہ حقیقت پسندانہ ہونے کے باوجود، روشنی اور رنگ کی عکاسی کرنے کے بجائے دھندلا بناتے ہیں۔

لفظ sfumato کا مطلب سایہ دار ہے، اور یہ اطالوی فعل "sfumare" یا "shade" کا ماضی کا حصہ ہے۔ "Fumare" کا مطلب اطالوی میں "دھواں " ہے، اور دھوئیں اور سایہ کا امتزاج روشنی سے گہرے تک تکنیک کے ٹونز اور رنگوں کی بمشکل قابل ادراک درجہ بندی کو بالکل واضح کرتا ہے، خاص طور پر گوشت کے لہجے میں استعمال ہوتا ہے۔ sfumato کی ایک ابتدائی، شاندار مثال لیونارڈو کی مونا لیزا میں دیکھی جا سکتی ہے۔

آرٹ مؤرخین نے تجویز کیا ہے کہ یہ تکنیک پینٹ کی پرتوں کی متعدد پارباسی تہوں کے محتاط استعمال سے بنائی گئی تھی۔ 2008 میں، طبیعیات دان میڈی الیاس اور پاسکل کوٹ نے مونا لیزا سے وارنش کی موٹی تہہ کو (عملی طور پر) اتارنے کے لیے ایک سپیکٹرل تکنیک کا استعمال کیا۔ ایک ملٹی اسپیکٹرل کیمرہ کا استعمال کرتے ہوئے، انہوں نے پایا کہ sfumato اثر 1 فیصد ورملین اور 99 فیصد لیڈ وائٹ کو ملا کر ایک ہی روغن کی تہوں سے بنایا گیا تھا۔

مقداری تحقیق ڈی ویگوری اور ساتھیوں (2010) کے ذریعہ نو چہروں پر غیر حملہ آور اعلیٰ درجے کی ایکس رے فلوروسینس اسپیکٹومیٹری کا استعمال کرتے ہوئے کی گئی تھی جو ڈاونچی کے ذریعہ پینٹ کیے گئے تھے یا اس سے منسوب تھے۔ ان کے نتائج بتاتے ہیں کہ اس نے مسلسل تکنیک پر نظر ثانی کی اور اسے بہتر بنایا، جس کا اختتام مونا لیزا میں ہوا۔ اپنی بعد کی پینٹنگز میں، ڈاونچی نے ایک نامیاتی میڈیم سے پارباسی گلیز تیار کیں اور انہیں بہت پتلی فلموں میں کینوس پر بچھایا، جن میں سے کچھ صرف ایک مائکرون (00004 انچ) کے پیمانے پر تھے۔

ڈائریکٹ آپٹیکل مائیکروسکوپی نے دکھایا ہے کہ ڈاونچی نے چار تہوں کو سپر امپوز کر کے گوشت کی رنگت حاصل کی، سیسہ سفید کی ایک پرائمنگ پرت، مخلوط لیڈ کی ایک گلابی تہہ سفید، سندور، اور زمین، ایک شیڈو کی تہہ جو پارباسی گلیز سے بنی ہے جس میں گہرے روغن کے ساتھ کچھ مبہم پینٹ ہے اور ایک وارنش۔ ہر رنگ کی پرت کی موٹائی 10 سے 50 مائکرون کے درمیان پائی گئی۔

Check Also

Kahani Aik Dadi Ki

By Khateeb Ahmad