Saturday, 28 December 2024
  1.  Home
  2. Blog
  3. Sana Shabir
  4. Printmaking

Printmaking

پرنٹ میکنگ

جدید قارئین کے لیے، لفظ پرنٹ میکانکی طور پر بڑے پیمانے پر تیار کی جانے والی تجارتی مصنوعات، جیسے کتابیں، اخبارات اور ٹیکسٹائل تجویز کر سکتا ہے۔ تاہم، اس مضمون میں پرنٹ سے مراد ایک فنکار کی اصل تخلیق ہے جس نے پینٹ برش یا چھینی کے بجائے اظہار کے لیے پرنٹ میکنگ ٹولز کا انتخاب کیا ہے۔

عمدہ پرنٹ ایک سے زیادہ اصل ہے۔ اصلیت عام طور پر انفرادیت کے ساتھ منسلک ہوتی ہے، لیکن ایک پرنٹ کو اصل سمجھا جاتا ہے کیونکہ آرٹسٹ نے شروع سے ہی ایک ایچنگ، ووڈ کٹ، یا دیگر گرافک کام تخلیق کرنے کا ارادہ کیا تھا اور اس طرح اس تکنیک کے امکانات اور حدود کے اندر ایک تصویر کا تصور کیا تھا۔ بلاشبہ، ابتدائی پرنٹ میکنگ ایک سے زیادہ پرنٹس کی خواہش سے سخت متاثر تھی۔ تاہم، فنکاروں نے فوری طور پر دریافت کیا کہ جب کسی ڈرائنگ کو لکڑی کے کٹے یا کندہ کاری میں ترجمہ کیا جاتا ہے، تو یہ بالکل نئی خصوصیات کا حامل ہوتا ہے۔

ہر تکنیک کا اپنا مخصوص انداز ہوتا ہے، جسے ٹولز، مواد اور پرنٹنگ کے طریقوں سے لگایا جاتا ہے۔ ڈرائنگ اور پرنٹ کے درمیان ہونے والا میٹامورفوسس تخلیقی فنکار کے لیے سب سے زیادہ کشش بن گیا۔ یہ سمجھنا ضروری ہے کہ فنکار چھپائی کے طریقوں کا انتخاب من مانی نہیں کرتے ہیں بلکہ ان طریقوں کا انتخاب کرتے ہیں جن میں وہ اپنے آپ کو بہترین انداز میں بیان کر سکیں۔ اس طرح، اصل پلیٹ سے چھپی ہوئی کسی بھی ثبوت کو آرٹ کا اصل کام سمجھا جاتا ہے، اور، اگرچہ زیادہ تر باریک پرنٹس محدود مقدار میں کھینچے جاتے ہیں، لیکن اس نمبر کا اصلیت پر کوئی اثر نہیں ہوتا، صرف تجارتی قدر پر۔

ناموں کے حوالے سے جن کے ساتھ انہوں نے اپنے کاموں پر دستخط کیے، جاپانی فنکاروں نے ایک حیران کن رواج کی پیروی کی۔ اپنی مرضی سے ناموں کو اپنانا اور ترک کرنا۔ فنکاروں نے صرف دوسرے فنکاروں کے نام اپنائے جن کی وہ تعریف کرتے تھے۔ اس طرح، جاپان کی آرٹ کی تاریخ میں، ایک ہی نام کے کئی غیر متعلقہ فنکاروں اور ایک فنکار کو کئی ناموں کا ملنا عام ہے۔ اپنی طویل زندگی کے دوران، ہوکوسائی نے، مثال کے طور پر، تقریباً 50 مختلف ناموں کا استعمال کیا۔ درحقیقت، ایک دستخط بذات خود بہت کم یا کچھ بھی نہیں۔

مثال کے طور پر، پابلو پکاسو نے اپنی پینٹنگز کے کئی دستخط شدہ ری پروڈکشنز جاری کیے۔ دوسری طرف، ان کے بہت سے اصلی نقاشی تقسیم شدہ ایڈیشنوں میں شائع ہو چکے ہیں، کچھ پر دستخط شدہ اور کچھ نہیں ہیں۔ یہ غیر دستخط شدہ اینچنگ اصل ہیں، جبکہ دستخط شدہ ری پروڈکشنز نہیں ہیں۔ اہم فرق یہ ہے کہ پکاسو نے پلیٹ کو اصل پرنٹ کے لیے بنایا تھا، جبکہ دستخط شدہ پنروتپادن فوٹو میکانکی طور پر تیار کیا گیا تھا۔

1960 میں انٹرنیشنل کانگریس آف پلاسٹک آرٹس نے ایک قرارداد کا مسودہ تیار کیا جس کا مقصد عصری پرنٹس کو منظم کرنا تھا۔

Check Also

Molvi Abdul Salam Niazi

By Zubair Hafeez