Wednesday, 01 February 2023

Important Notice

Our facebook page was hacked by some hacker. Now they are posting in-appropriate content over there. We have no control over that page. You are requested to un-follow that page (DailyUrduColumns) and like & follow our new page on (DailyUrduColumnsOfficial).

  1.  Home/
  2. Blog/
  3. Sana Shabir

Pathar Ka Daur

پتھر کا دور، یہ ثقافتی مرحلہ، یا انسانی ترقی کی سطح، پتھر کے اوزاروں کی تخلیق اور استعمال کی خصوصیت۔ پتھر کا زمانہ، جس کی ابتداء پتھر کے قدیم ترین اوزاروں کی دریافت کے ساتھ ملتی ہے، جن کی تاریخ تقریباً 3 سے 3 ملین سال پہلے کی گئی ہے، کو عام طور پر تین الگ الگ ادوار میں تقسیم کیا جاتا ہے۔ پیالیوتھک پیریڈ، میسولتھک پیریڈ، اور نیو لیتھک پیریڈ۔ ڈگری کی بنیاد پر۔ فیشن سازی اور آلات کے استعمال میں نفاست کا۔

پیالیولتھک کے دوران، انسان خوراک جمع کرنے والے تھے، ان کا انحصار جنگلی جانوروں اور پرندوں کے شکار، ماہی گیری، اور جنگلی پھل، گری دار میوے اور بیر جمع کرنے پر تھا۔ اس انتہائی طویل وقفے کا مصنوعی ریکارڈ بہت نامکمل ہے۔ اس کا مطالعہ اب ناپید ثقافتوں کی ایسی لافانی اشیاء سے کیا جا سکتا ہے جو چقماق، پتھر، ہڈی اور سینگ سے بنی تھیں۔ یہ اکیلے ہی وقت کی تباہ کاریوں کو برداشت کر چکے ہیں، اور، ہمارے ماقبل تاریخ کے پیشروؤں کے ذریعے شکار کیے گئے عصری جانوروں کی باقیات کے ساتھ، یہ وہ سب ہیں جو اسکالرز کو اس وسیع وقفے کے دوران انسانی سرگرمیوں کی تشکیل نو کی کوششوں میں ان کی رہنمائی کرنی ہے۔

وقت کا تقریباً 98 فیصد۔ پہلے حقیقی ہومینن اسٹاک کی ظاہری شکل کے بعد سے وقفہ۔ عام طور پر، یہ مواد بتدریج واحد، ہمہ مقصدی ٹولز سے مختلف اور انتہائی مخصوص قسم کے نمونوں کے مجموعہ تک تیار ہوتے ہیں، ہر ایک کو ایک مخصوص فنکشن کے سلسلے میں پیش کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ درحقیقت، یہ تیزی سے پیچیدہ ٹیکنالوجیز کا ایک عمل ہے، جن میں سے ہر ایک کی بنیاد ایک مخصوص روایت پر رکھی گئی ہے، جو پیالیولتھک زمانے کی ثقافتی ترقی کو نمایاں کرتی ہے۔

دوسرے لفظوں میں، رجحان سادہ سے پیچیدہ تک، غیر تخصیص کے مرحلے سے نسبتاً اعلیٰ درجے کی تخصص کے مراحل تک، جیسا کہ تاریخی دور میں ہوتا رہا ہے اس بات پر معقول اتفاق ہے کہ پیالیولتھک کا خاتمہ تقریباً 11، 700 سال قبل (تقریباً 9700 قبل مسیح) ہولوسین ارضیاتی اور موسمیاتی دور کے آغاز کے ساتھ ہوا۔ یہ بات بھی تیزی سے واضح ہو رہی ہے کہ انسانی ثقافتی تاریخ میں ترقی کی تقسیم اسی وقت ہوئی تھی۔

دنیا کے بیشتر حصوں میں، خاص طور پر معتدل اور اشنکٹبندیی جنگل کے ماحول میں یا آرکٹک ٹنڈرا کے جنوبی کنارے کے ساتھ، زندگی کی پرانی اپر پیالیولتھک روایات کو خوراک کے جمع کرنے کی کم و بیش تیزی سے بڑھتی ہوئی سطحوں کے لیے آسانی سے ڈھال لیا گیا۔ پلائسٹوسن کے بعد کے ماحول کی مختلف قسم اور جانشینی کے لئے پرانے کھانے کے طریقہ کار کی ان ثقافتی تبدیلیوں کو عام طور پر میسولیتھک دور میں واقع ہونے کے طور پر کہا جاتا ہے۔

لیکن 8000 قبل مسیح تک (اگر کچھ پہلے بھی نہیں) دنیا کے درمیانی عرض البلد کے کچھ نیم خشک ماحول میں، ترقی کے بالکل مختلف راستے کے نشانات ظاہر ہونے لگے۔ یہ نشانات ابتدائی زراعت اور (ایک یا دو مثالوں میں) جانوروں کے پالنے کی طرف ایک تحریک کی نشاندہی کرتے ہیں۔ جنوب مغربی ایشیا کے معاملے میں، یہ تحریک پہلے ہی 7000 قبل مسیح تک مؤثر گاؤں میں کھیتی باڑی کرنے والی کمیونٹیز کی سطح پر پہنچ چکی تھی۔

میسو امریکہ میں، ایک تقابلی ترقی۔ اپنی تفصیلات میں کچھ مختلف اور بغیر جانوروں کے پالنے کے۔ تقریباً اوائل میں ہی ہو رہی تھی۔ اس طرح یہ برقرار رکھا جا سکتا ہے کہ جنوب مغربی ایشیا، میسو امریکہ کے ماحولیات کے لحاظ سے سازگار حصوں میں، اینڈیز کے نیچے ساحلی ڈھلوان، اور شاید جنوب مشرقی ایشیاء میں (جس کے لیے بہت کم ثبوت دستیاب ہیں)، اگر میسولیتھک مرحلے کے کسی نشان کی توقع کی جائے تو بہت کم۔ ثقافت کی عمومی سطح غالباً بالائی پیالیولتھک سے براہ راست ابتدائی کاشت اور پالنے کی طرف منتقل ہوگئی۔

Check Also

Aurat Ko Muqadas Mat Banao

By Mahmood Fiaz