Monday, 25 November 2024
  1.  Home
  2. Blog
  3. Sana Shabir
  4. Leonardo Da Vinci

Leonardo Da Vinci

لیونارڈو ڈا ونچی

لیونارڈو ڈا ونچی، (اطالوی، "Leonardo from Vinci") (پیدائش 15 اپریل، 1452، اینچیانو، نزد ونچی، جمہوریہ فلورنس [اٹلی] - وفات 2 مئی 1519، کلوکس، اطالوی پینٹر، ڈرافٹ مین، مجسمہ ساز، معمار، اور انجینئر جن کی مہارت اور ذہانت، شاید کسی بھی دوسری شخصیت سے زیادہ، نشاۃ ثانیہ کے انسانیت پسند آئیڈیل کا مظہر ہے۔

ان کا آخری کھانا (1495 سے 98) اور مونا لیزا (c۔ 1503 سے 19) نشاۃ ثانیہ کی سب سے زیادہ مقبول اور بااثر پینٹنگز میں سے ہیں۔ اس کی نوٹ بک سائنسی تحقیقات اور میکانکی ایجاد کی روح کو ظاہر کرتی ہے جو اپنے وقت سے صدیوں آگے تھی۔ خود کو اعلیٰ ریاضی، اعلیٰ ہندسہ اور ریاضی میں بھی لاگو نہیں کیا جب تک کہ وہ 30 سال کا نہ ہوگیا، جب اس نے محنت سے اس کا مطالعہ شروع کیا۔

لیونارڈو نے اپنی زندگی میں جو انوکھی شہرت حاصل کی اور جو کہ تاریخی تنقید سے فلٹر کی گئی ہے، آج تک ان کی لامحدود خواہش پر منحصر ہے، جس نے ان کی تمام سوچ اور طرز عمل کی رہنمائی کی۔ فطرت اور عطا کے لحاظ سے ایک فنکار، اس نے اپنی آنکھوں کو علم کا اہم ذریعہ سمجھا۔ لیونارڈو کے نزدیک بینائی انسان کی اعلیٰ ترین حس تھی کیونکہ اس نے تجربے کے حقائق کو فوری، صحیح اور یقین کے ساتھ پہنچایا۔ لہٰذا، سمجھا جانے والا ہر واقعہ علم کا ایک مقصد بن گیا، اور saper vedere "جاننا کہ کس طرح دیکھنا ہے" اس کے مطالعے کا عظیم موضوع بن گیا۔

اس نے اپنی تخلیقی صلاحیتوں کو ہر اس شعبے میں لاگو کیا جس میں گرافک نمائندگی کا استعمال کیا جاتا ہے۔ وہ ایک پینٹر، مجسمہ ساز، معمار اور انجینئر تھا۔ لیکن وہ اس سے بھی آگے نکل گیا۔ اس نے اپنی شاندار ذہانت، مشاہدے کی غیر معمولی قوتوں، اور ڈرائنگ کے فن میں مہارت کا استعمال خود فطرت کا مطالعہ کرنے کے لیے کیا، جس نے ان کے فن اور سائنس کے دوہرے حصول کو فروغ دیا۔

لیونارڈو کے والدین اس کی پیدائش کے وقت غیر شادی شدہ تھے۔ اس کے والد، سیر پیرو، فلورنٹائن کے نوٹری اور زمیندار تھے، اور اس کی ماں، کیٹرینا، ایک نوجوان کسان عورت تھی، جس کے فوراً بعد ایک کاریگر سے شادی ہوئی۔ لیونارڈو اپنے والد کی خاندانی جائیداد پر پلا بڑھا، جہاں اس کے ساتھ ایک "جائز" بیٹا سمجھا جاتا تھا اور اس نے اس دن کی معمول کی ابتدائی تعلیم حاصل کی پڑھنا، لکھنا، اور ریاضی۔

لیونارڈو نے اس وقت تک سنجیدگی سے لاطینی کا مطالعہ نہیں کیا، جو روایتی سیکھنے کی کلیدی زبان تھی، جب تک کہ اس نے خود ہی اس کا عملی علم حاصل کر لیا۔ اس نے خود کو اعلیٰ ریاضی، اعلیٰ ہندسہ اور ریاضی میں بھی لاگو نہیں کیا جب تک کہ وہ 30 سال کا نہ ہوگیا، جب اس نے محنت سے اس کا مطالعہ شروع کیا۔

لیونارڈو کا فنکارانہ رجحان جلد ہی ظاہر ہوا ہوگا۔ جب وہ تقریباً 15 سال کا تھا، تو اس کے والد، جنہوں نے فلورنس کمیونٹی میں اعلیٰ شہرت حاصل کی تھی، نے اسے آرٹسٹ اینڈریا ڈیل ویرروچیو کے پاس تربیت دی۔ Verrocchio کی مشہور ورکشاپ میں لیونارڈو نے ایک کثیر جہتی تربیت حاصل کی جس میں پینٹنگ اور مجسمہ سازی کے ساتھ ساتھ تکنیکی میکینیکل آرٹس بھی شامل تھے۔ اس نے آرٹسٹ انتونیو پولائیوولو کے اگلے دروازے کی ورکشاپ میں بھی کام کیا۔

1472 میں لیونارڈو کو فلورنس کے پینٹرز گلڈ میں شامل کر لیا گیا، لیکن وہ مزید پانچ سال تک اپنے استاد کی ورکشاپ میں رہا، اس کے بعد اس نے 1481 تک فلورنس میں آزادانہ طور پر کام کیا۔ جس میں بہت سے تکنیکی خاکے شامل ہیں۔ مثال کے طور پر، پمپ، فوجی ہتھیار، میکانیکل آلات جو لیونارڈو کی اپنے کیریئر کے آغاز میں تکنیکی معاملات میں دلچسپی اور علم کا ثبوت پیش کرتے ہیں۔

لیونارڈو نے میلان میں 17 سال گزارے، یہاں تک کہ 1499 میں لوڈوویکو کے اقتدار سے گر گئے۔ وہ شاہی گھرانے کے رجسٹر میں بطور pictor et ingeniarius ducalis "ڈیوک کا پینٹر اور انجینئر" درج تھا۔ لیونارڈو کی مہربان لیکن مخصوص شخصیت اور خوبصورتی کو عدالتی حلقوں میں خوب پذیرائی ملی۔ انتہائی قابل احترام، وہ ایک مصور اور مجسمہ ساز اور درباری میلوں کے ڈیزائنر کے طور پر مسلسل مصروف رہے۔

فن تعمیر، قلعہ بندی اور فوجی امور کے شعبوں میں تکنیکی مشیر کے طور پر بھی ان سے اکثر مشورہ لیا جاتا تھا، اور اس نے ہائیڈرولک اور مکینیکل انجینئر کے طور پر خدمات انجام دیں۔ جیسا کہ وہ اپنی پوری زندگی میں چاہتا تھا، لیونارڈو نے اپنے لیے لامحدود اہداف طے کیے تھے۔ اگر کوئی اس عرصے کے لیے یا اس کی پوری زندگی کے لیے اپنے کام کا خاکہ تلاش کرتا ہے، تو اسے ایک عظیم الشان "نامکمل سمفنی" کہنے کا لالچ پیدا ہوتا ہے۔

ایک پینٹر کے طور پر، لیونارڈو نے میلان میں 17 سالوں میں چھ کام مکمل کیے۔ (عصری ذرائع کے مطابق، لیونارڈو کو مزید تین تصویریں بنانے کا کام سونپا گیا تھا، لیکن یہ کام تب سے غائب ہو گئے ہیں یا کبھی نہیں کیے گئے تھے۔) تقریباً 1483 سے 1486 تک، اس نے دی ورجن آف دی راکس نامی قربان گاہ کی پینٹنگ پر کام کیا، جس کی وجہ سے 10 سال کی قانونی چارہ جوئی کے درمیان Confraternity of the Immaculate Conception، جس نے اسے شروع کیا، اور لیونارڈو، غیر یقینی مقاصد کے لیے، اس قانونی تنازعہ نے لیونارڈو کو تقریباً 1508 میں کام کا ایک اور ورژن بنانے پر مجبور کیا۔

میلانی کے اس پہلے دور کے دوران اس نے اپنے سب سے مشہور کاموں میں سے ایک، یادگار دیوار پینٹنگ لاسٹ سپر (1495 سے 98) کے ریفیکٹری میں بنائی۔ سانتا ماریا ڈیلے گریزی کی خانقاہ (اس کام کے مزید تجزیے کے لیے، آخری رات کے کھانے کے نیچے دیکھیں)۔ میلان کاسٹیلو سوفورزیسکو میں سالا ڈیلے آسے کے لیے بنائی گئی آرائشی چھت کی پینٹنگ (1498) بھی قابل ذکر ہے۔

اس عرصے کے دوران لیونارڈو نے ایک عظیم الشان مجسمہ سازی کے منصوبے پر کام کیا جو ایسا لگتا ہے کہ اسے میلان میں مدعو کرنے کی اصل وجہ تھی۔ کانسی کا ایک یادگار گھڑ سوار مجسمہ جو سوفورزا خاندان کے بانی فرانسسکو سوفورزا کے اعزاز میں تعمیر کیا جائے گا۔ لیونارڈو نے اس کام کے لیے 12 سال وقفے وقفے سے وقف کیے تھے۔

1493 میں شہنشاہ میکسمیلیان کی بیانکا ماریا سوفورزا سے شادی کے موقع پر گھوڑے کا مٹی کا ماڈل عوامی نمائش کے لیے پیش کیا گیا اور اس عظیم شخصیت کو ڈالنے کی تیاریاں کی گئیں، جس کی اونچائی 16 فٹ (5 میٹر) ہونی تھی۔ لیکن، جنگ کے قریب آنے والے خطرے کی وجہ سے، دھات، جو ڈالے جانے کے لیے تیار تھی، کو توپ بنانے کے لیے استعمال کیا گیا، جس کی وجہ سے یہ منصوبہ رک گیا۔ 1499 میں لڈوویکو کے زوال نے اس اسقاط حمل کی قسمت پر مہر ثبت کر دی، جو شاید 15ویں صدی میں کسی یادگار کا سب سے بڑا تصور تھا۔ آنے والی جنگ نے مٹی کے ماڈل کو کھنڈرات کا ڈھیر بنا دیا۔

Check Also

Roos, Nuclear Doctrine Aur Teesri Aalmi Jang

By Muhammad Aamir Iqbal