Chiaroscuro
کیرو سکورو
Chiaroscuro ایک آرٹ کی اصطلاح ہے جو کثرت سے استعمال ہوتی ہے، لیکن بعض اوقات یہ سمجھے بغیر کہ اس کا کیا مطلب ہے۔ یہ مضمون Chiaroscuro کے سب سے اہم پہلوؤں کا احاطہ کرے گا، بنیادی طور پر جیسا کہ یہ پینٹنگ سے متعلق ہے۔
لفظ Chiaroscuro خود اطالوی ہے، اور تقریباً اس کا مطلب ہے، "روشنی اور تاریک۔ " یہ سب سے پہلے درمیانے گہرے کاغذ پر ڈرائنگ کی ایک قسم کو بیان کرنے کے لیے استعمال کیا گیا تھا جہاں آرٹسٹ نے سیاہی کے ساتھ گہرے اور سفید رنگ کے ساتھ ہلکے علاقے بنائے تھے۔ بعد میں یہ اصطلاح وڈ کٹ پرنٹس کے لیے استعمال کی گئی جس نے سفید اور سیاہ کو ایک ساتھ استعمال کرتے ہوئے بنیادی طور پر ایک ہی کام کیا۔
جب پینٹنگ کی بات آتی ہے، تاہم، Chiaroscuro واقعی 16ویں صدی کے آخر میں Caravaggio کی پینٹنگز میں زندہ ہوا۔ کاراوگیو نے اپنی بہت سی پینٹنگز کے لیے گہرے، گہرے پس منظر کا استعمال کرنا شروع کر دیا، اور ایسا لگتا ہے کہ اس نے اپنی تصویروں پر روشنی ڈالی ہے۔ آرٹ کے انتہائی طاقتور اور ڈرامائی کاموں کے لیے بنائی گئی ان پینٹنگز میں اعلیٰ تضاد۔ Caravaggio کی وجہ سے، Chiaroscuro بہت مشہور ہوا، اور آج کل یہ لفظ اکثر کسی بھی چیز سے زیادہ "ہائی کنٹراسٹ" کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ (اسی طرح کے اثرات کو حاصل کرنے کے لیے، آپ اپنے سیاہ آئل پینٹ کو خود سے، گہرے، گہرے کنٹراسٹ کے لیے ملانا چاہیں گے۔)
کبھی کبھی کسی پینٹنگ میں شدید روشنی کا ذریعہ، خواہ کاراوگیو یا دوسرے فنکاروں کے ذریعہ، اصل میں پینٹنگ میں تھا۔ آپ مذہبی کاموں میں مثالیں دیکھ سکتے ہیں، جہاں ایک فرشتہ یا دیگر مقدس شخصیت حقیقت میں پورے منظر کو روشن کرتی ہے۔ ان تمام حالات نے فنکاروں کو سلیوٹس اور دیگر انتہاؤں کو تلاش کرنے کا موقع فراہم کیا، اور ظاہر ہے کہ بہت سے مواقع پر منظر سے زیادہ روشنی اور سائے پر زور دیا جاتا ہے۔
آج کل مصوروں کے لیے، ڈرامائی روشنی ایک ایسا آلہ ہے جسے جان بوجھ کر، احتیاط کے ساتھ استعمال کیا جائے۔ جب کسی پینٹنگ کا فوکس اشیاء کی شکل، یا کسی شکل کی شکل پر ہوتا ہے، تو Chiaroscuro بےحد مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ مضبوط دشاتمک روشنی تفصیلات اور خصوصیات کو اٹھائے گی، اور ایک حقیقی سہ جہتی شکل دے گی۔ لیکن ہر پینٹنگ کو فائدہ نہیں ہوگا۔
Chiaroscuro پورٹریٹ میں بہت سخت، بہت غیر فطری ہو سکتا ہے (چیزیں حقیقت میں اسپاٹ لائٹ سے کتنی بار روشن ہوتی ہیں؟)، یا آپ جس چیز کو پیش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اس کے لیے بہت ڈرامائی ہو سکتا ہے۔ Rembrandt Chiaroscuro کی براہ راست روشنی کی قدر کو جانتا تھا (چہرے کی خصوصیات کو ظاہر کرنے کے لیے) لیکن اس نے کناروں کو نرم کیا اور "سچے" Chiaroscuro کے تضاد کو کم کیا تاکہ اس کی پینٹنگز کو بھی سکون ملے۔