Catacombs
کیٹاکومبس
لاطینی catacumba، اطالوی catacomba، زیر زمین قبرستان جو گیلریوں یا مقبروں کے لیے اطراف کے راستوں کے ساتھ گزرنے پر مشتمل ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ یہ اصطلاح، نامعلوم اصل کی، سب سے پہلے سان سیبسٹیانو کے باسیلیکا (روم کے قریب ایپین وے پر واقع) کے تحت زیر زمین قبرستان پر لاگو کی گئی تھی، جو سینٹ پیٹر کی لاشوں کی عارضی آرام گاہ کے طور پر جانا جاتا تھا۔
تیسری صدی کے آخری نصف میں پال توسیع کے لحاظ سے، یہ لفظ روم کے آس پاس کے تمام زیر زمین قبرستانوں کے لیے آیا ہے۔ مزید برآں، catacombs کے لمبے، تنگ گلیاروں میں، اور یہاں تک کہ سب سے بڑے مقبرے، جیسے سینٹ لوئس کے کیٹاکومب میں پوپس کا چیپل، میں کسی بھی قسم کی عبادت سوال سے باہر نظر آئے گی۔ Calixtus، بمشکل 40 افراد رکھتا ہے۔
آخر میں، عیسائیوں اور کافروں نے یکساں طور پر موت کو ناپاک سمجھا۔ تاکہ، جب مُردوں کے لیے یادگاری کھانے یا اجتماع مناسب مواقع پر مقبروں میں منائے جائیں، ایسی جگہ پر باقاعدہ عوامی عبادت کا امکان نہیں ہو گا۔ اس وسیع عقیدے میں کوئی صداقت نہیں ہے کہ ابتدائی عیسائیوں نے پوجا کے لیے خفیہ ملاقات کی جگہوں کے طور پر catacombs کا استعمال کیا تھا۔
تیسری صدی عیسوی تک روم میں 50، 000 سے زیادہ عیسائی تھے، اور 50، 000 افراد مشکل سے ہر اتوار کی صبح چھپ چھپ کر کیٹاکومبس کے لیے نکل سکتے تھے۔ Catacombs کسی بھی طرح سے عیسائی یا خصوصی طور پر رومن ایجاد نہیں تھے۔ زیر زمین چٹان خانوں میں مُردوں کو دفن کرنے کا رواج قدیم دور تک چلا جاتا ہے۔ Catacombs بحیرہ روم کی پوری دنیا میں پائے جاتے ہیں۔
مالٹا میں، جزیرے کے قدیم دارالحکومت کے قریب۔ سسلی میں، Taormina کے قریب۔ Syracuse، اور دوسری جگہوں پر۔ مصر میں، اسکندریہ اور قاہرہ کے قریب۔ لبنان میں، صیدا کے قریب (اب صیدا)، اور اٹلی میں بہت سے مقامات پر، خاص طور پر نیپلز کے آس پاس اور قدیم ایٹروریا میں۔ روم کے ابتدائی عیسائی catacombs شہر کے مرکز سے تقریباً تین میل کے فاصلے پر ایک کچے دائرے میں واقع ہیں۔ تقریباً 40 چیمبرز معلوم ہیں، اور زیادہ تر شہر کی طرف جانے والی مرکزی سڑکوں کے قریب پائے جاتے ہیں۔ وہ تمام معروف کیٹاکومبس میں سب سے زیادہ وسیع ہیں، اور حصے زائرین کے لیے کھلے ہیں۔