Thursday, 18 April 2024
  1.  Home/
  2. Blog/
  3. Sana Shabir/
  4. Berozgar Hona Aik Bad Tareen Khawab Hai

Berozgar Hona Aik Bad Tareen Khawab Hai

بے روزگار ہونا ایک بدترین خواب ہے

کہتے ہیں کہ دنیا کا سب سے مشکل کام (کام سے باہر) ہونا ہے۔ بے روزگار ہونا ایک بدترین خواب ہے جس کے بارے میں کوئی سوچ سکتا ہے۔ خاص طور پر، ایسے مسابقتی دور میں جہاں ہر کوئی سبقت لے کر آگے بڑھنے کی کوشش کر رہا ہے۔ آپ کو لگتا ہے کہ آپ بیکار ہیں اور آپ نے اپنی تعلیم اور سابقہ ​​تجربہ میں جو کوششیں کی ہیں وہ کہیں نہیں جا رہی ہیں لیکن، کیا بے روزگار ہونا واقعی ایک بری حالت ہے؟ زندگی کے اس مرحلے سے گزرنے کے میرے ذاتی تجربے کے بعد، میرا جواب نہیں ہے۔

ہم ڈگری کے اختتام تک پہنچنے کے لیے بہت محنت کرتے ہیں اور جب ہم اپنی آخری تفویض میں ہاتھ ڈالتے ہیں تو راحت کے اس احساس کو محسوس کرنے کا انتظار نہیں کر سکتے۔ لیکن اس کے بعد کیا ہوگا؟ زندگی شاید وہ نہ ہو جس کی ہم توقع کرتے تھے۔ غیر یقینی صورتحال، نقصان کے احساس اور ایڈجسٹمنٹ کی بہت سی شکلوں سے بھرا ہوا، یہ ہم میں سے بہترین لوگوں کے لیے مشکل وقت ہو سکتا ہے، لیکن یہ ٹھیک ہے۔

بے روزگار ہونا واضح طور پر ایک مثالی حالت نہیں ہے جو کبھی بھی رہنا چاہے گا، لیکن یہ آپ کو وہ سبق سکھاتا ہے جو آپ کو روزانہ کی بنیاد پر سیکھنے کو نہیں ملتا ہے۔ یہ آپ کو صبر کرنا سکھاتا ہے۔ کس طرح کبھی ہار نہ مانیں اور اپنی امیدیں بلند رکھیں۔ کبھی بھی درخواست دینا بند نہ کریں اور یہ نہ سوچیں کہ آپ یہ نہیں کر سکتے۔ یہ آپ کو سکھاتا ہے کہ اگر آپ کوشش کریں تو سب کچھ ممکن اور قابل حصول ہے۔

کیا آپ نے کبھی صرف ایک نوکری کے لیے اپلائی کیا ہے اور مہینوں تک جواب سننے کا انتظار کیا ہے یا آپ نوکریوں کے لیے اپلائی کرتے رہتے ہیں جب تک کہ آپ کو اپنی مطلوبہ نوکری نہیں مل جاتی؟ مجھے یقین ہے کہ آپ بعد میں اس سے اتفاق کریں گے۔ یہ آپ کو صبر کرنا سکھاتا ہے لیکن ساتھ ہی، کبھی ہمت نہ ہارنا کیونکہ کامیابی آپ کے پاس نہیں آئے گی، آپ کو اسے حاصل کرنے کے لیے جانا پڑے گا۔

یہ آپ کو اپنے آپ پر یقین کرنا سکھاتا ہے کیونکہ اگر آپ خود پر یقین نہیں رکھتے تو آپ دوسروں سے بھی ایسا کرنے کی توقع کیسے کر سکتے ہیں؟ یہ آپ کو خود پر بھروسہ کرنا بھی سکھاتا ہے، چاہے حالات کتنے ہی مشکل کیوں نہ ہوں، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ نے جواب کے طور پر کتنی ہی بار نہیں، سنا ہو اور کئی افسوسناک ای میلز کے باوجود جو آپ کو موصول ہوتی ہیں۔ ہر لمحہ آپ کو کچھ سیکھنے، دیکھنے اور سیکھنے کا درس دیتا ہے۔ آگے بڑھتے رہیں جب تک کہ آپ اپنی آخری منزل تک نہ پہنچ جائیں یعنی جو کام آپ چاہتے ہیں۔

اگر آپ فی الحال بے روزگار ہیں اور اسے پڑھ رہے ہیں، تو براہ کرم یقین رکھیں کہ آپ اکیلے نہیں ہیں۔ میں تمہارے ساتھ ہوں۔ ہمیں ہار ماننے کی ضرورت نہیں ہے لیکن درخواست دیتے رہنا ہے۔ ہر دن نئے چیلنجز اور ترقی کے مواقع لائے گا۔ آج آپ نے جواب کے طور پر NO سنا تاکہ کل آپ ہاں سن سکیں۔ اپنے آپ پر بھروسہ کریں اور کبھی ہمت نہ ہاریں۔ زندگی چیزوں کے بارے میں فکر کرنے کے لئے بہت مختصر ہے، ہمیں اس کے بجائے اٹھنا چاہئے، سخت کوشش کرنا چاہئے اور کم توقع کرنا چاہئے۔ آپ کو جلد ہی نوکری مل جائے گی۔

Check Also

Operation Pe Operation

By Tahira Kazmi