Artist Aur Colors
آر ٹسٹ اور کلرز
فنکار رنگوں کو حقیقت کی نقل کرنے کے علاوہ بہت سی وجوہات کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ جن میں موڈ ترتیب دینا اور اہمیت کو اجاگر کرنا شامل ہے۔ دنیا کے رنگوں کو مختلف طریقوں سے تقسیم کیا جا سکتا ہے۔ جب ہم لفظ "رنگ" کو اتفاق سے استعمال کرتے ہیں، تو ہمارا عام طور پر مطلب ہیو ہوتا ہے۔ رنگ نظر آنے والے سپیکٹرم پر ظاہر ہوتے ہیں۔
سپیکٹرم پر، ہم خالص رنگ دیکھتے ہیں۔ ان کو بنیادی، ثانوی اور ترتیری رنگوں میں تقسیم کیا جا سکتا ہے، جیسا کہ اس کلر وہیل پر ہے۔ ثانوی اور ترتیری رنگ بنیادی رنگ، زیادہ تر آرٹ میڈیا کے لیے، سرخ، پیلے اور نیلے ہوتے ہیں، استثنیٰ اضافی رنگ کا نظام ہے، جو کمپیوٹر اسکرین، تھیٹر کی روشنی اور اس طرح کے کاموں میں استعمال ہوتا ہے، اور اس کے بنیادی رنگ سرخ، پیلے اور سبز ہوتے ہیں۔ باقی تمام رنگ ان سے بنائے جا سکتے ہیں۔
ثانوی رنگ دو بنیادی رنگوں کو ملا کر بنائے جاتے ہیں، سرخ اور پیلے رنگ سے نارنجی، وغیرہ۔ ترتیری رنگ ثانوی رنگ کے ساتھ بنیادی رنگ کو ملا کر بنائے جاتے ہیں۔ اعزازی اور مشابہ رنگ ایک دوسرے کے مخالف رنگ (جیسے سرخ اور سبز یا نیلے اور نارنجی) تکمیلی رنگ ہیں، جو ایک دوسرے کے ساتھ دلیری سے کھڑے ہوتے ہیں۔ اس لیے یہ اکثر یونیورسٹی کے رنگوں اور کھیلوں کی ٹیم کے لوگو کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔
ایک دوسرے کے ساتھ والے رنگ، جیسے سرخ اور نارنجی یا نیلے اور سبز، یکساں رنگ ہیں، اور یہ زیادہ آسانی سے آپس میں گھل مل جاتے ہیں۔ قدر، رنگ اور سایہ، رنگ کو قدر کے لحاظ سے بھی سمجھا جا سکتا ہے، جو کسی رنگ کی روشنی یا تاریکی کی ڈگری ہے۔ اگر ہم رنگت میں سفید شامل کرتے ہیں، تو ہمیں ایک رنگت مل جاتی ہے۔ اگر ہم سیاہ کو شامل کرتے ہیں، تو ہمیں ایک سایہ ملتا ہے۔
جیسا کہ ہم توقع کر سکتے ہیں، ٹِنٹس زیادہ خوشگوار ہوتے ہیں۔ پیسٹل رنگ تمام ٹِنٹس ہیں۔ شیڈز زیادہ اداس ہوتے ہیں۔ درحقیقت، مزاج کے لیے ہماری شرائط ان خصوصیات پر مبنی ہیں، تاکہ ہم یہ کہیں کہ ہم ہلکے پھلکے ہیں، یا غصے میں ہیں۔ سنترپتی آخر میں، شدت یا سنترپتی یہ ہے کہ رنگ کتنا روشن یا پھیکا ہے۔ Henri Matisse بہت سیر شدہ رنگوں کا استعمال کرنے کا رجحان رکھتا تھا، جیسا کہ Red Room (Harmony in Red) (1908) میں، جبکہ Peach Blossom Spring (1533) میں، Zhou Chen نے رنگوں کی بہت کم سنترپتی کے ساتھ بہت زیادہ خاموش پیلیٹ پر انحصار کیا۔
زمین کی تزئین کی تقریبا مکمل طور پر بھوری اور خاکستری کے رنگوں میں ہے۔ درختوں کا سرمئی سبز رنگ سنترپتی میں کم ہے، جس کی وجہ سے بچے کے کپڑوں پر سرخ رنگ کا ایک ہی چھڑکاؤ تصویر میں اعلی سنترپتی کا واحد لمحہ ہے۔ لہذا، ہم اس بڑی پینٹنگ کے اندر اس چھوٹی سی تفصیل کو دیکھتے ہیں۔ دوسری طرف، Matisse پینٹنگ رنگوں کی آگ ہے۔
دیوار اور میز پوش کا متحرک سرخ تصویر پر حاوی ہے، اس کے بالکل برعکس کھڑکی سے دکھائی دینے والی سبز گھاس اور بلیوز اور پرپلز پوری تصویر میں مڑے ہوئے ہیں۔ کنٹراسٹ کسی کام میں سب سے زیادہ اور کم ترین اقدار کے درمیان فرق کی مقدار ہے۔ یہ شاید سب سے عام طور پر فوٹو گرافی کے بارے میں بات کرنے کے لیے استعمال ہوتا ہے، لیکن کسی بھی کام پر لاگو کیا جا سکتا ہے۔
Hiroshi Sugimotos Cliffs of Moher (1989) کا تضاد بہت کم ہے۔ کوئی گہرے کالے نہیں ہیں، کوئی بالکل سفید نہیں ہے۔ سب کچھ بھوری رنگ کے بہت ملتے جلتے رنگوں میں ہے۔ ثقافتوں میں اشیاء کی شناخت کی بہت سی باریکیوں کی وجہ سے رنگوں کا تاثر زیادہ تر اس زبان سے طے ہوتا ہے۔ جو آپ بولتے ہیں۔ دنیا کی زیادہ تر زبانوں میں پانچ بنیادی رنگ کی اصطلاحات ہیں، دیگر تمام رنگوں کو "روشنی" اور "گہرے" سے تقسیم کرتی ہیں، جبکہ دیگر نیلے رنگ کو ہلکے اور گہرے رنگوں میں درجہ بندی کرتی ہیں۔