Monday, 25 November 2024
  1.  Home
  2. Blog
  3. Sana Shabir
  4. Aik Theatrical Failure

Aik Theatrical Failure

ایک تھیٹریکل فلیئر

سنیما کے سپر ہیروز اور کردار ادا کرنے والے کھیلوں کے دور میں، کس نے اپنی زندگی میں ایک بار بھی اپنے آپ کو اس کے علاوہ کچھ اور تصور نہیں کیا ہوگا؟ سترہویں صدی کے ڈچ مصور Rembrandt van Rijn نے یقیناً ایسا کیا۔ اس کی 1636 کی اینچنگ، سیلف پورٹریٹ ود ساسکیا میں، وہ اور اس کی بیوی دونوں کو تاریخی لباس پہنے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

Rembrandt 16 ویں صدی کے طرز کا ایک شاندار پلمڈ بیریٹ پہنتا ہے جو ایک جاونٹی اینگل پر جھکا ہوا ہے اور ایک فر سے تراشا ہوا اوور کوٹ ہے، جب کہ Saskia ایک پرانے زمانے کا نقاب پہنتی ہے۔ اس طرح کی پلے ایکٹنگ ریمبرینڈ کے لیے کوئی غیر معمولی بات نہیں تھی جس نے صرف دو بار اس انداز میں اپنی نمائندگی کی جو اس وقت سب سے زیادہ مشہور ایمسٹرڈیم کے ہم عصر آدمی کے طور پر تھا۔

چاہے پینٹنگ ہو، اینچنگ ہو یا ڈرائنگ، ریمبرینڈ، جس نے اپنے سے پہلے کے کسی بھی فنکار (تقریباً 75) سے زیادہ سیلف پورٹریٹ تیار کیے، نے اپنے آپ کو مختلف تصوراتی کرداروں میں دکھانے کو ترجیح دی۔ آپ اسے پرانے زمانے کے زرہ بکتر میں ایک سپاہی، ایک چیتھڑے ہوئے بھکاری، ایک سجیلا نشاۃ ثانیہ کے درباری، غیر ملکی لباس پہنے ہوئے مشرقی رہنما اور یہاں تک کہ سینٹ پال کے طور پر دیکھ سکتے ہیں۔

سیلف پورٹریٹ سے زیادہ بہت سے سیلف پورٹریٹ میں سے ایک کے طور پر کام کرنے کے علاوہ، اس چھوٹی اینچنگ کو شادی کے پورٹریٹ کی ایک مثال کے طور پر بھی شمار کیا جا سکتا ہے۔ 30 سالہ ریمبرینڈ کے ساتھ میز پر بیٹھی دکھائی دینے والی نوجوان عورت اس کی اہلیہ ساسکیا وان یولنبرگ ہے۔ ریمبرینڈ نے غالباً ساسکیا سے ملاقات اپنے کزن، ہینڈرک یولنبرگ کے لیے کام کرتے ہوئے کی، جو ایک آرٹ ڈیلر ہے جس کی ایمسٹرڈیم میں ایک ورکشاپ تھی۔ دونوں نے 22 جون 1634 کو شادی کی اور 30 ​​سال کی عمر میں سسکیا کی بے وقت موت تک تیرہ سال تک ساتھ رہے۔

دو اعداد و شمار نصف لمبائی میں پیش کیے گئے ہیں، ایک سادہ پس منظر سے پہلے ایک میز کے ارد گرد بیٹھے ہیں۔ Rembrandt تصویر پر حاوی ہے کیونکہ وہ ناظرین کو سنجیدہ اظہار کے ساتھ مشغول کرتا ہے۔ اس کی ٹوپی کا کنارہ اس کی آنکھوں پر ایک سیاہ سایہ ڈالتا ہے، جو اس کے چہرے پر اسرار کی ہوا بھر دیتا ہے۔ ساسکیا، جو ایک چھوٹے پیمانے پر پیش کی گئی ہے اور بجائے خود جذب نظر آتی ہے، اس کے پیچھے بیٹھی ہے۔ یہ تقریبا ایسا ہی ہے جیسے ہم نے جوڑے کو روک دیا ہے کیونکہ وہ اپنی روزمرہ کی زندگی میں ایک پرسکون لمحے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

تاہم، Rembrandt نے روایتی شادی کی تصویر کو مزید اختراعی چیز میں تبدیل کر دیا ہے۔ یہ اینچنگ پہلی بار نشان زد کرتی ہے جب ریمبرینڈ نے اپنے آپ کو کام پر ایک فنکار کے طور پر پیش کیا ہے۔ اس کے بائیں ہاتھ میں اس نے ایک پورٹ کریون (ایک دو سرے والا چاک ہولڈر) پکڑا ہوا ہے اور ایسا لگتا ہے کہ وہ اس کے سامنے کاغذ کی شیٹ پر ڈرائنگ کر رہا ہے۔ اپنے آپ کو ایک ڈرافٹسمین کے طور پر پہچان کر، ریمبرینڈ نے اپنی اس مہارت کی طرف توجہ مبذول کرائی جسے ایک فنکار کی سب سے اہم بنیادی مہارت سمجھا جاتا تھا۔

کیا وہ ساسکیا کو ڈرا رہا ہے یا وہ صرف اپنے شوہر کی مدد اور حوصلہ افزائی کے لیے ہے جب وہ کام کرتا ہے؟ اگرچہ اس کے کاغذ پر نشانات اس کے مضمون کا حتمی ثبوت فراہم نہیں کرتے ہیں، لیکن ریمبرینڈ کے لیے اپنی بیوی کو بطور ماڈل استعمال کرنا غیر معمولی بات نہیں تھی۔ ان کی شادی کے سالوں میں وہ کئی مواقع پر اپنے شوہر کے لیے بیٹھتی تھی۔

Check Also

Quwat e Iradi Mazboot Banaiye

By Rao Manzar Hayat